Isnin, 23 Mei 2011

Terengganu yey

Trip
Satu

Yeeh...!!!
menghitung hari sudah pon...skarunk tibalah trip saia ke terengganu yey....
best-best..yow...
terbaikkk wokk...

bermulanya perjalan dengan 

Bismillahirrahmannirrahhim..

one

two

yeahhh

dari seri menanti ke bangsar dan ke genting sepah...singgah pulak makan 



hah tukang pembawa kereta..kih2....golak siput
area-area genting lah nie...saia nak poie singgah makan Mc'donald...
yeeh manu utama spicy Mc deluxe lah...



emak saia yang tak abis-abis celoteh....
apa taknya cuak bila abg saia bawak laju
hah mulalah mengomel....ngomel...


hehhe...go Mcd

OMG si chomell

bawu bangun yey...

hmm sichomel lagii

budak qute Qesya

dan lagi

dan lagiii


yewh..

nampak tak m besah dok tergantung baik saja tu...
tu lah destiasi pertama...
isik peruttt dulu...


whoooaaa Mcd

whooaaa

spaicy McDeluxe lah ap lagi

uih sonyum yey qesya....

kalau qesya tak buleh nak buger2 de....
bubur lah jadi pilihan kan...
gigi tak do laie...cmnor nak makan buger..
kihhh


LEPAS MAKAN

ke benta pahang dulu...jemput my sis...
jaoh bebenor umah dia....


yang dopan tu keta akak saia.... mmummy Qesya


masok lah terowong nie....panjang jugak..
sempadan Pahang pulak nie






uihh..sompek laie KEAAMANAN [ peace ]

haha ini saia lah....kah9

jaoh laie....

samapi kat bentong....then belok kanan.....

hmmm simple gile bendaalah nie...tak macam kat tompek saia...sonanti...
indah, cantik, menarikk..

sunglasses pulakk



hmm ingat dah sampai...rupanya lagi 1 jam 45 minit lagi...
tapi terpaksa tambah 25 minit sebab salah masok simpang lah...
haiiiyooo

pekan raub...macam kat pilah jo...
tak best...!!!

dan terus memandu lagi....bosan tahap gaban saia dalam kereta..

jaohh...


dalam pukul 6.49 ptg
sampailah kat LPP BENTA...
tempat my sis kerja...

tido semalam..
dan esok geraklah ke ganu..!!!

na na na ganu kiter er..!!!



hah yang baju kelawar tu lah akak saia..
lama gak dia tguu...
sampai banyak kali call tunjukk jalan da

dan qesya dengan aktiviti dalam kereta...hehhe 
Tidor pulak si chomell nie..

pic yang lebih dekat....chomell...
 tambah pulak Puting birunya ..

hah dah ponek memandu...
ni lah rutin beliau merokok...
bebatang-batang abih 

myvi akak saia...nampak macam tak sabar-sabar nak ke terengganu
nampak erk..
hahha

saia lagi....di LPP BENTA..


qesya bagun torus polok mummynya....

benta house...

hhmm qesya and ayah beliau..
di kedai belakang pejabat akak saia....sempat laie tu...

heeee...
hah...ni hari pertama perjalanan saia dan pamily....
hmmm ngantuk dah nie...tgu keesokan harinya pulak yer...

na na na na na ganu kiter er...!!!






                                                                            bersambung.....

Khairul Khamsah Yey

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...