Selasa, 17 Mei 2011

Meaning Khairul Azmi

KHAIRUL AZMI
KKomited
HHarum
AAmanah
IIkhlas
RRamah
UUntung
LLemah-lembut
AAlim
ZZingy
MMesra
IIdealistik
khairul azmi khamsah yey

yey...nama saia ader maksud juga.....
lama juga nak carik ,maksud nama saia....dalam buku pun susah nak cari....
hmm....hepi juga dapat tau maksud nama sendiri.....

hahh..

komited
komited ke kerol nie
.....hmmm..rasanya betulah, kerol mmg komited, sebab kerol rasa, kerol sorang jer yang komited bila ader kerja dalam kumpulan, sebab kumpulan kerol bkn reti sangat nak wat kerja..dan dah nampak sangat...
kerol bersyukur kerana kerol ader sikap komited dalam kerja...

harum 
hahha...kelakarlah,... harum...ntah lah..harum tang mana kerol tak tau..sapa yang dekat ngn kerol tau lah kerol nie harum ke tidak....

amanah
hmm...kerol tak boleh nak menilai yang kerol nie amanah ke tidak...tapi kawan-kawan kerol tau lah kerol nie macam nama.....orang yang kenal kerol jer yang boleh menilai kerol nie amanah ke tidak...kerol sedia menerima pandangan orang lain..

ikhlas
kerol nie ikhlas ke..kah..kah..kah..hmm...sush jugak nak tau...tapi tengok pada situasi kot..

ramah
yes...nie tepat....
kerol mmg ramah sesangat.....sesiapa jer,....tak kisah kenal ke tidak, kerol mudah mesra....
hapy go lucky..!!!...  :)

untung
tang mana untung tu tak tau lah..nak habaq...kah..kah..kah

lemah-lembut
hmmm...lemah lembut....hihihi..mak kerol jer tau kot....kah..kah  :)

alim
alim...hmm...InshaAllah kalau diizin Allah....

zingy..??
kerol tertanya gak apa meaning zingy...lah nak translate kat google pon x der makna ap2....
hampir setengah jam gak nak carik..last-last terjumpa gak link nie zingy ...hmm...sebaik maknanya baik....
hmmm terbaikkk....!!!

mesra
mesra....hmm..betul lah tu.....siapa kenal kerol tau lah...hhehhe

idealistik
saia terjumpa link nie...hmmmmm...idealistik....rasanya betullah tu..hehhe

harap-harap kerol dapat pikul nama mohd khairul azmi dengan sebaik-sebaik mungkin....

hah..yang ini lah budak tu....!!!








[ tammat ]

Khairul Khamsah Yey

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...