Ahad, 15 Mei 2011

Lappy impian saia

yey mulakan salam dulu yey....

hmm....skarang cutie dah nak masuk minggu ketiga dah, saia masih dirumah dok godek-godek belog saia...hmmm boring pulakan hari2 camgienie....member suma dah keje....saia je masih mengangur lagi utk 2 bulan cutie sem nie...boring...boring..dan bosan...

tanya member suma dah kerja....jeles meninggi plak saia....niat memang nak cari keje...tapi atynie masih berbelah bagi lah plak..nak keje ke tak  !!!....ada gak pasang niat nak kumpul duit nak beli lappy baru.....
                    
hah yang macam bawah nie... dell inspirion..hihih..mahal nie..kah..!!! tapi saia x kisah lah ap yang dapat nty...janji saia dapat lappy baru..hmmm tak sabarnya...
sebelum nie ader gak ricky kat terminal, loyat, pc fair dan ada beberapa tempat....harga sume hampir sama pulak....huh..memang kopak duit aku kalau pakai dell nie...yerlah sem depan macam2 nak kena bayar, sewa rumah, broadband, duit makan, yuran...hmmm banyak-banyak....

memang kopak lagi lah PTPTN saia nanti....tapi yang pasti agenda pertama PT nanti,  suku PT saia  nak simpan kat ASB...kalau x simpan memang bising tahap gaban lah akak saia nty.... hmmmm.....
Memang dah dapat agak jer, sem depan mmg tak dapat nak enjoi sangat lah rasanya....maun tak saia akan jejak kampung setiap minggu...  [ agenda mintak duit kat mak lah ]...hmmmm :)..

hmmm..macam bosan jer sem depan nty.....tapi kalau dapat dell kompem saia x bosan....hehhe
harap-harap dapat beli dell nie...




    [ tammat]


Khairul Khamsah Yey

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...