PUSH

Khamis, 16 Jun 2011

Yeah Berhasil

Alhamdulillah...syukur...
Jumpe gak nak edit gambar yang betul... Huh terharu plak....
Hmm agak lama jugak menyelam dunia edit mengedit pic nie, asyik tak menjadi jer, agak-agak dah lebih 15 kali kot aku dok try ngadap picture nie, dan dah bermacam-macam toturial aku dok tengok, tapi stil tak menjadi...

Dan last sekali aku dok mengedit selasa lepas, tapi stil tak menjadi...so aku pasrah jer lah....biar jer lah gambar asal tu...dah tak menjadi.....

asalnya aku dah boring dah tgk gambar tue tercangak petak jer...nak gak kekadang berubah-ubah sikit, tapi tak tau nak buat....


Dan dengan berbaki lagi beberapa minit nak melelapkan mata nie,

AKHIRNYA jumpa gak cara nak edit gambar yang betul....

yes

..yes..

yes..

yes...

yes....
[ haik kerol banyak pulak yes ko, kalah si mucit ko yer..hhehe ]...

hah nak tau aku edit pakai ap, hah cuba clik sini....
sini lah.....

hehe sini baru betul....[ hehe gurau ]


apa-apa pon sebab mucit nie jugak menyebabkan aku tekun dan sabar nak mengedit gambar aku, 
yang sepatah haram tak  tak tau cara-cara nak menggedit pic dengan betul...

Ate tak lah aku boring time mengedit gambor nie, sebab sambil mengedit gambor sambil memesej mucit...hehheh...

mungkin beliau kata, rindu kat aku, tu yang jadi tu, gambar yang aku edit tu...hehhe...


Alhamdulillah jadi gak akhirnya...

syukur...







Alamak ai,  tak boleh nak upload gambar yang aku berjaya edit  pulak..hmmm baru jer nak tunjuk gambar yang aku edit tu....hmmmm lain kali lah yer....





haik nie gambar yang ke bape tah, tapi tak menjadi pon.....







[ tammat ]





























Khairul Khamsah Yey

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...